Cum sa contactez biroul de rezervari Christian Transfers ?

Utilizati e-mailul din pagina de contact sau faceti clic pe acest link Contacti-ne

Unde pot gasi statiile disponibile?

Toate statiile disponibile pot fi regasite īn pagina Orar Curse

Cum fac rezervarea ?

Rezervarea trebuie facuta online folosind meniul site-ului, pozitionat in partea stānga. Dati clic pe acest link Rezervare online

Pot plati pentru rezervare cu cardul altei persoane?

Se poate plati cu cardul altei persoane, dar datele completate pe biletul de imbarcare trebuie sa coincida cu cele ale persoanei care va calatori.

De unde stiu daca am o rezervare ?

Īn momentul rezervarii, veti primi un e-mail (consultati si dosarul spam / junk). Va rugam trimiteti un raspuns scurt la acel e-mail cu confirmarea dvs( verificati inca o data corectitudinea datelor si orelor alese). Īn cel mai scurt timp va vom trimite confirmarea finala prin e-mail.

Cum pot plati?

Plata biletelor se face foarte simplu cu ajutorul cardului tau de credit

De unde stiu daca plata mea a fost acceptata?

Īn momentul rezervarii, veti primi un e-mail prin care veti primi confirmarea platii dvs. Nu ne trimiteti reply la e-mail, īl primim, de asemenea.

Care sunt documentele necesare pentru efectuarea unei calatorii internationale?

Pentru actele necesare calatoriei dumneavoastra accesati www.politiadefrontiera.ro la sectiunea "Conditii de calatorie". In aceeasi masura va vor sta la dispozitie reprezentantii agentiei noastre cu detalii asupra acestui aspect, insa pentru mai multa siguranta va rugam sa contactati Politia de Frontiera.

Transportul se face numai cu autocare?

In functie de numarul pasagerilor existenti inaintea imbarcarii, companiile de transport rutier de persoane pun la dispozitie atat autocare moderne cat si microbuze comfortabile, dotate cu scaune rabatabile, aer conditionat si Wi-Fi.

Am īntārziat. Ma poate astepta autobuzul?

Acestea sunt curse regulate si trebuie sa respecte un program. Daca nu ai ajuns la timp, nu este posibil sa asteptam. Īti sugeram sa īti planifici timpul pentru a ajunge la masina cu 15 minute īnainte de plecare.

Cum gasesc soferul?

Pentru transferurile private de la aeroport, soferul nostru va astepta īn interiorul terminalului de sosire cu un banner cu numele dvs. sau numele liderului dvs. de grup. In cazul transferurilor private masina va va ridica de la adresa indicata de dvs. Īn cazul transferurilor cu autobuzul soferul va astepta calatorii la punctul de īntālnire si va avea numele companiei de transport cu care calatoriti inscris pe un baner. Detaliile punctului de īntālnire le gasiti īn e-mailul de confirmare.

Ce se īntāmpla daca nu gasesc soferul?

Asigurati-va ca ati respectat corect instructiunile din rezervare, daca nu vedeti bannerul sunati agentul nostru pe numarul de contact. De obicei, īi instruim pe clientii sa se apropie de biroul de informatii al terminalelor de sosire. In cazul in care ajungeti inaintea orei stabilite va rugam asteptati sosirea soferului.

Sunt permise la bord fumatul, consumul de alcool si droguri?

Fumatul, consumul de alcool si droguri sunt interzise la bord.

Este permisa folosirea dispozitivelor electronice la bord?

Dispozitivele electronice cum ar fi radio-uri, smartphone-uri, tablete, laptop-uri, computere si jocuri electronice pot fi folosite pe parcursul calatoriei atata timp cat nu sunt deranjati alti pasageri. Orice dispozitiv audio poate fi folosit doar cu casti.

Ce articole sunt interzise in bagaje?

Sunt interzise elementele inflamabile, armele, munitia, artificiile, bauturiile alcoolice, substantele interzise si obiecte sau marfuri interzise la transport prin dispozitii legale.

Le este permis tuturor pasagerilor sa duca un bagaj de mana?

Fiecarui pasager ii este permis sa duca un bagaj de mana, care trebuie sa fie depozitat pe parcursul calatoriei sub scaun sau in compartimentul de deasupra.

Mi-am pierdut bagajele in aeroport. Le veti colecta mai tārziu?

Toate companiile aeriene au agenti de colectare. Ei se vor organiza pentru ca toate bagajele sa fie transmise la adresa indicata de dvs. companiei aeriene.

Am uitat ceva īn masina. Cum il recuperez ?

Sunati imediat ce ati observat lipsa bunurilor la unul din numerele de contact. Vom īncerca sa gasim solutia cea mai potrivita pentru a va inapoia bunurile, in cel mai scurt timp. Se poate aplica pentru transport o taxa suplimentara . Si nu.. NU ca pedeapsa doar pentru serviciul prestat.

Daca īmi anulez rezervarea primesc inapoi contravaloarea achitata?

Puteti anula rezervarea cu 48 de ore īnainte de transfer,cu 10% penalizare( contravaloarea taxelor percepute de banca). Calatorul pierde integral valoarea biletelor cumparate in cazul in care nu respecta termenul de anulare,nu se prezinta la locul de imbarcare sau renunta la calatorie in ziua transferului, furnizeaza informatii eronate privind datele calatoriei generand confuzie.

Pot primi factura/chitanta ?

Desigur. Fie ca platiti online prin carte de credit / debit, fie prin transfer bancar, veti primi o factura/chitanta direct la adresa dvs. de e-mail.

Soferul vorbeste limba engleza ?

Īn majoritatea cazurilor, soferii vorbesc engleza, insa ocazional exista posibilitatea ca un sofer care nu vorbeste īn limba engleza sa efectueze transferul.